2013. április 8., hétfő

Elmegyünk Angelóhoz?


Sherlock Elmepalotájának John-szárnyában zűrzavar tombol, amit orvosolni kell: túl sok nőt kéne elraktározni... Így nincs más hátra, Sherlocknak végre rá kell vezetnie Johnt a helyes ösvényre.



Sherlock pizsamába öltözve, a foteljében gubbasztott, lábait maga alá húzva átölelte magát, s fejét a térdén nyugtatta. Elmepalotájának magányába szeretett volna visszavonulni, ám a palota John-szárnyában óriási zűrzavar tombolt, és hiába próbálta figyelmen kívül hagyni ezt a tényt, nem sikerült. 

John megint új barátnőt szedett fel valahol, akinek a nevét, kinézetét, foglalkozását megint meg kéne jegyeznie, és teljesen új lakosztályt kéne készítenie neki - legalábbis John szerint. De minek? Hiszen néhány nap múlva már úgysem lesz aktuális a hölgyemény, akkor mi értelme annak, hogy ő, Sherlock bármelyikükre is pazarolja az értékes idejét. Számára ezek a semmit mondó nők csak elmosódott foltok voltak. Az is teljesen mindegy, hogy a nő most Sarah (bár ő elég hosszú ideig tartózkodott John mellett), vagy Kitty, Kristie, Jenette, Elisabeth a nevük. Felőle lehetett akár Juanita is, akkor is egy unalmas nőcske lesz, aki bele akarja kényszeríteni Johnt egy förtelmes életbe. Mert hát Johnnak mire van szüksége? Kalandra, adrenalinra, gyilkosságokra, bűnüldözésre, és egy végtelenül okos társra, aki mindezt megadja neki. Ilyen személy pedig csak egy helyen terem, méghozzá a Baker Streeten, ő pedig nem más, mint…

− Mrs. Hudson?

... Nem, nem Mrs. Hudson, hanem Sherlock Holmes.

− Mrs. Hudson!

Az viszont igen bosszantó, hogy John ezt nem képes belátni; vagy csak nem meri... De végül is ő és John már elég régóta egy pár, ideje lenne már hozzászoknia a gondolathoz, és megbékélnie vele.

− Oh, Sherlock, nem láttad Mrs. Hudsont? - Sherlock megrázta a fejét, és teljes figyelmét az éppen betoppanó Johnra fordította. 

− Ha jól sejtem, Mrs. Turnerrel elmentek egy bridzs partyra, ahol minden bizonnyal öreg férfiak is tiszteletüket fogják tenni… Innentől következtesd ki magad az események vonulatát.  

− Ah, igen, vagyis, nem, inkább nem gondolok bele – és már ismét indult volna lefelé a lépcsőn, mikor meghallotta Sherlock motyogását.

− Te nagyon sok mindenbe nem akarsz belegondolni, John…

− Tessék? – fordult vissza.

− Csak azt mondtam, hogy te nagyon sok mindenbe nem akarsz belegondolni – morogta kissé sértetten Sherlock. 

− Ezt meg hogy érted? – vonta össze furcsállva a szemöldökét John. 

− Mióta is vagytok együtt az épp aktuális barátnőddel? 

− Majdnem egy hónapja járok Grace-szel. – John zsebre tette a kezét, aztán meggondolta magát, és inkább leült a foteljába. – Mi ez az egész, Sherlock? Mi a baj?

− Jaj, John, miért nem…

− Ne, Sherlock, ezt most ne – emelte fel a kezét a doktor, hogy leállítsa barátját. – Most nincs kedvem találgatásokba bocsátkozni. Azt szeretném, ha elmondanád mi a gond.

Sherlock bosszúsan sóhajtott, de végül megszólalt. 

− Az egyik, ami gond, hogy mindig ilyen férfifaló nőkkel töltöd a szabadidődet, akik a legkevésbé sem értékelnek téged, és még csak nem is értenek meg. – Sherlock egy hirtelen mozdulattal felállt, és hevesen gesztikulálva le-föl kezdett járkálni a szobában. – Én meg… Én meg kivettem a nyelveket a sütőből, készítettem neked lekvárt, és elmentem vásárolni, mivel az én karom hosszabb, mint a tiéd, és így nem fogja a táska a földet verni. És minden bűnügyet megoldok, csakhogy neked legyen mit írnod a nevetséges blogodban. 

Monológja végén Sherlock levetette magát a kanapéra, és szemeit a plafonra függesztve várt. Hosszú másodpercekig csönd honolt a nappaliban, mire John végre magához tért döbbenetéből, és akadozó nyelvvel meg bírt szólalni.

− Sher… khm… Sherlock, te most… most… De hát azt mondtad, hogy téged nem érdekelnek ilyesmik.
− Azt mondtam, hogy nem keresek semmiféle kapcsolatot…

− Igen – vágott közbe John -, és hogy a te jegyesed a munkád.

− Pontosan, John – nézett rá jelentőségteljesen Sherlock. – Az én jegyesem a munkám, és immáron te a munkám részese vagy. Így jó lenne, ha végre belátnád, hogy vonzódsz hozzám. 

− Sherlock, én nem vagyok meleg.

− Nem, valóban nem – bólintott a detektív. – Te engem szeretsz, és nem általában a férfiakat. Ez nagy különbség. Belőlem csak egy van a világon, míg átlagos férfiakból több millió. Na és persze, belőled is csak egy van. Elmegyünk Angelóhoz? Oh, de előbb felöltözöm…

− Mo-most? De nekem…

− Randid lesz, tudom. Velem – vigyorodott el Sherlock, és egy perccel később már úton is voltak Angelóhoz, ahol Johnt már nem zavarta a gyertya, ami vidáman égett az asztaluknál.

John később sem mondta ki, hogy szeretné Sherlockot, de fura módon többé már nem volt randevúja egyetlen nővel sem, ahogy akkor sem tiltakozott már, amikor egy párnak nézték őket. Hallgatott, ahogyan Sherlock a kezdetek kezdete óta tette.


16 megjegyzés:

  1. Ez valami nagyon cuki :D John szárny ez tetszett. Máris nagyobb kedvem van tanulni (a fizikakönyv gyanúsan méreget, megyek gyorsan)Nagyon tettszett, még sok ilyet. :D
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem, Johnnak szükséges volt egy külön szárnyat kapnia - amennyi információt kell elraktároznia róla Sherlocknak. :P Nagyon örülök, hogy tetszett, hozni fogok még ilyet, mert szerettem írni. ^^

      Puszi, Scale

      Törlés
  2. Szia. Szerintem is aranyos lett, mintha csak egy jelenetet ragadtál volna ki a sorozatból. Teljesen el tudtam képzelni. Most pedig idézni fogok.:)

    "Sherlock Elmepalotájának John-szárnyában"--> zseniális. John kapott egy egész szárnyat.:):)

    "- Mrs. Hudson?

    ... Nem, nem Mrs. Hudson, hanem Sherlock Holmes."-->:DDDD

    "Én meg kivettem a nyelveket a sütőből, készítettem neked lekvárt..."--> Úristen, remélem, nem a sült nyelvből csinálta.:):) Hangosan felnevettem, komolyan.

    De az egészet imádtam, mint már írtam volt. Köszöntem, mentem.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Johnért muszáj volt egy egész szárnyat "feláldozni", túl sok minden van, amit el kell róla raktározni, és túl sok megválaszolatlan kérdés is van vele kapcsolatban - szerintem. :P

      Nem, nyugi, nem az emberi nyelvből készített lekvárt, hanem finom gyümölcsből. ^.^

      A Mrs. hudsonös részen én is nevettem írás közben. :D

      Köszi, hogy itt jártál, és hogy írtál, és nagyon örülök, hogy tetszett a töri. :)

      Törlés
  3. Aranyos, ahogy Sherlock felsorolja, hogy mi mindent megtesz Johnért. :) Házias Sherlockkal eddig még nem foglalkoztam, de te kedvet adtál hozzá! Esetleg, ha van kedved-időd-ötleted, olvasnék még ilyet szívesen, ahol Sherlock valami nagyon nem-Sherlockos házimunkára vállalkozik John kedvéért. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, ez a házias-Sherlock figura bennem is felmerült már, tervezek írni valami ilyesmit; szerintem igen szórakoztató lehet egy porszívózó-portörlő Sherlock. ;) Remélem, te is írsz majd ebben a témában egy-két ínyencséget. :P

      Köszi, hogy itt jártál, és hogy írtál! ^^

      Törlés
  4. *rózsaszín felhőcskéket ereget a füléből* ez hihetetlenül aranyos volt.
    − Mrs. Hudson?
    ... Nem, nem Mrs. Hudson, hanem Sherlock Holmes. ----> ezen én is hangosan felnevettem :D
    de az egész nagyon tetszett, még ilyet! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóóó, de jó. :3 Nagyon örülök, hogy szeretted, és hogy még meg is nevettettelek. :P Hozok még, hozok még ilyet. :)))

      Köszi, hogy itt jártál, és hogy írtál!

      Törlés
  5. Nagyon tetszett imádtam Sherlock mint a háziasság minta képe:D süt és vásárol hát ez mindent vitt / imádom ezt a párost/ köszi szépen ezt a csodás gyöngy szemet és a remek munkát

    Mary

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Mary!

      Örülök, hogy idetaláltál. :) Igen, házias Sherlock nagyon aranyos, én is imádom ezt a képet róla, na meg magát a páros, mindegy, hogy Johnlock vagy sem. :P

      Nagyon örülök, hogy tetszett a töri, és köszi szépen, hogy írtál! ^^

      Scale

      Törlés
  6. Hát ez eszméletlenül aranyos volt *____* De komolyan! Az egész koncepció :D

    Az elején aggódtam, hogy átmegy egy nyálas, erőteljes Johnlockba, de kellemeset csalódtam, nagyon tetszett :D

    " Ilyen személy pedig csak egy helyen terem, méghozzá a Baker Streeten, ő pedig nem más, mint…

    − Mrs. Hudson?" Hatalmas :"DDD

    " Én meg… Én meg kivettem a nyelveket a sütőből, készítettem neked lekvárt, és elmentem vásárolni, mivel az én karom hosszabb, mint a tiéd, és így nem fogja a táska a földet verni." Imádom :DD Ezek a hatalmas áldozatok :D Vigyázz, Bilbo, Sherlock nem engedi majd Gandalfot a közeledbe xD

    Szóval nagyon tetszett, így tovább :D

    Ui.: "Az én jegyesem a munkám, és immáron te a munkám részese vagy. Így jó lenne, ha végre belátnád, hogy vonzódsz hozzám. " Ezt valakinek ki kellett mondania! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, neeem, nem szeretem a túlcsorduló Johnlockot, szóval ettől soha nem kell félned, nem fogok ilyet írni. :) Nekem is ezek a kedvenc részeim, amiket kiemeltél, úgyhogy nagyon örülök, hogy tetszett ez a kis fluff. Azt hiszem, Sherlock és Gandalf valóban nagy küzdelmet folytatna John Bilbóért. XD

      Köszi, hogy itt jártál, és hogy írtál! ^^

      Ui.: Szerintem is ideje volt már, hogy valamelyikük tényként közölje. :D

      Törlés
  7. Ez egy vattacukorfelhő volt életünk zivataros egén, köszönet érte.
    Sherlock nagyon édes, ahogy elmagyarázta Johnnak mi is a helyzet. Amúgy én alapvetőenk tartottam a "John-szárny" létezését, az lenne a fura, ha nem lenne.
    Így estére, lefekvés elött tökéletes volt, kellően könnyed és szórakoztató.
    Én a legutolsó válaszodon is jót nevettem, mármint ezen : "Azt hiszem, Sherlock és Gandalf valóban nagy küzdelmet folytatna John Bilbóért"
    Ezt úgy elképzeltem XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aw, hát nagyon szívesen, örülök, hogy ennyire tetszett. :) Én nagyon szeretem, amikor Sherlock így viselkedik, néha ilyen is kell a hidegen viselkedő, és racionálisan gondolkodó típus mellé. Amúgy igazad van, Sherlock biztosan abban a pillanatban elkészítette a John-szárnyat, amint megpillantotta az újdonsült lakótársát.

      Örülök, hogy jól szórakoztál rajta, és köszi, hogy írtál! :)

      Törlés
  8. Nagyon tetszett csak így tovább tudom hogy már eltelt 3 év de akkor is gratulálok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy, nagyon szépen köszönöm! :) Örülök, hogy tetszett, és köszönöm, hogy írtál! :)

      Törlés

Regisztráció nélkül elmesélheted, mit gondolsz a történetemről – szépet, jót s rosszat egyaránt, azonban kérlek, írd majd oda a neved, hogy tudjam, kinek köszönhetem meg a hozzászólást, amit hagytál magad után, csakhogy ne Anonymusnak kelljen szólítanom téged. :)

Köszönöm a kritikád! ^^