2013. augusztus 11., vasárnap

Díjak



Egy szép pénteki napon a blogom két díjjal is gazdagabb lett, mindkettőt Rimár Flórától kaptam, amit ezúton is nagyon köszönök neki. :)


Top Secret-díj

1. Ha megkaptad a díjat, készíts róla egy bejegyzést, és tedd ki a fent látható képet!
2. Őszintén kell válaszolnod a kérdésekre!
3. Összesen öt személynek kell továbbadnod!
4. Ezt egytől-egyig át kell másolnod a lapodra, kivéve a válaszokat!
5. A díjat visszafelé nem lehet adni! (Annak nem adhatod, akitől kaptad, viszont többször is kaphatsz ilyen díjat.)

1. Mi a keresztneved, hogyan becéznek?
Mivel a valódi nevem nem publikus, így maradjunk csak a Scale-nél, amit fanfic oldalakon használok, és ennek nincs becézése.

2. Melyik dalon tudsz igazán sírni?
Kaszás Attila - Fényévtávolság (Ez a Padlás című musical egyik dala.)

3. Félsz a sötétben?
Nem.

4. Szerelmes vagy valakibe?
Nem.

5. Mi volt a lecikisebb dolog, ami eddigi életedben történt vele?
Minden olyan fiú előtt leégtem régebben, aki tetszett nekem. Szó szerint mindegyik előtt...

6. Gondolatban öltél már meg valakit?
Nem.

7. Szerinted a péntek 13.-a  szerencsét, vagy szerencsétlenséget jelenet?
So-so. Jó és rossz dolog is történt már velem péntek tizenharmadikán.

8. Van olyan dolog, amit még a szüleidnek sem árultál el?
Van.

9. Hallgatsz olyan zenét, amit mások előtt cikinek érzel?
Kinőttem már abból, hogy ilyesmit cikinek érezzek. Ha nem tetszik neki, találnak exit útvonalat.

10. Kiskorodba sírtál, ha szurit kaptál?
Hajaj, öt embernek kellett lefognia, hogy megkaphassam a szurit. :D

11. Mi tennél, ha hirtelen híres lennél?
Például vennék egy saját házat. :D Amúgy igyekeznék azon ügyködni, nehogy a fejembe szálljon a siker, és hogy pontosan úgy viselkedjek, mint hírnév nélkül. (Persze, kérdés az, hogy a "híres" az itthoni hírnév-e, vagy külföldi, mert házvásárlás szempontjából nem mindegy...)

12. Szoktál álmodozni?
Nyilván, hiszen blogot vezetek. Ahhoz pedig kell ihlet kell, az ihlethez fantázia, a fantáziát pedig csak álmodozással lehet megteremteni.

13. Járnál Chase Crawforddal?
Who is he? Rá kell gugliznom a gyerekre. Megtörtént. Öhm... nem rossz, nem rossz, bár én az idősebb pasikat jobban kedvelem. Lásd ott fent a fejlécen lévőket, különösen azt a barna loknisat. :D

14. Hány gyereket szeretnél? Fiú/lány neveik?
Nem szeretnék gyereket/gyerekeket. (Max. ha Bennek szülném őket, de mivel ez veszett seprű nyele, így...)

15. Adni vagy kapni jobb?
Mindkettőt jó érzés.

16. Titkom?
Nem vagyok én Karinthy, hogy "Nem mondhatom el senkinek, elmondom hát mindenkinek." :D
   
17. Bakkancslista
Kiköltözni Londonba.
Találkozni Benedicttel, Martinnal, valamelyik Doktorral, és a Quennel (mármint az együttessel, de ha az együttes helyett Bözsivel találkoznék, az is jó lenne. ^^)
Részt venni egy forgatáson - nem mint szereplő, csak mint bámészkodó, esetleg statiszta.

Akiknek továbbítom:

Liebster Award-díj

Szabályok:

1.) Tedd ki a képet: Megtettem.
2.) Írj 11 dolgot magadról.
3.) Írj 11 kérdést.


1. Szeretem a csillagászatot.
2. Nem igazán szeretem sminkelni magam, zavar, ha van valami "vakolat" rajtam, de néha sajnos muszáj.
3. Félek az összes rovartól - mostanra már a katicabogártól is.
4. Imádok papírírószerbe járni.
5. Imádok a Tescóba járni. :D Ne kérdezd miért, én se tudom...
6. Escape Game játékok bárhol, bármikor.
7. Egyszer nagyon jó lenne résztvenni az "Amazing Race" című játékban.
8. Szeretek keresztrejtvényt és sudokut fejteni
9. Régen szerettem volna gyilkossági nyomozó lenni.
10. Sherlock következtetés tudománya tényleg beválik. Pár hónapja rájöttem, hogy a két házzal arrébb lévő szomszédaink meghaltak.
11. Szeretek apró mütyüröket gyűjteni.


Flóra kérdései: 

- Kedvenc zene szám?
Jelen pillanatban Imagine Dragons: Radioactive

- Kedvenc előadó?
Nem is tudom. Nem igazán van kedvenc, de szeretem mondjuk Bruno Marst.

- Kedvenc film?
The perks of being a wallflower, Third Star

- Kedvenc színész?
Benedict Cumberbatch

- Kedvenc színdarab?
Az öreg hölgy látogatása, Hamlet

- Kedvenc könyv?
Harry Potter sorozat

- Kedvenc szín ?
Fekete, sárga

- Van testvéred? És ha igen hány?
Nincs.

- Van kedvenc parfümöd? És ha igen mi a neve?
Célébre

- Mióta írod a blogodat?
2013. január 25. péntek, 16:03 perc.

- Mi adott ihletet hogy elkezd?
Természetesen a Sherlock.

Kérdéseim:
1. Ha egy napra helyet cserélhetnél valakivel, ki lenne az, és miért pont ő?
2. Melyik bolygóra látogatnál el szívesen?
3. Szeretnél egyszer valamilyen őrült dolgot kipróbálni? Ha igen, mi lenne az?
4. Panel vagy kertes?
5. Nyüzsgő nagyváros, vagy nyugodt kertváros?
6. Félsz a vihartól?
7. Hullócsillagot láttál. Mi lenne a kívánságod hozzá?
8. Melyik lenne az a színdarab, amit a legszívesebben megrendeznél?
9. Kik alakítanák a szereplőket? (Lehet magyar, vagy külföldi színész is)
10. Melyik a legkedvesebb saját fanficed?
11. Melyik a legkedvesebb más író által írt fanficed?

Akiknek továbbítom:

4 megjegyzés:

Regisztráció nélkül elmesélheted, mit gondolsz a történetemről – szépet, jót s rosszat egyaránt, azonban kérlek, írd majd oda a neved, hogy tudjam, kinek köszönhetem meg a hozzászólást, amit hagytál magad után, csakhogy ne Anonymusnak kelljen szólítanom téged. :)

Köszönöm a kritikád! ^^