2015. február 21., szombat

II. Magyar Sherlock-rajongók Írói Kihívás



Igen, második, mert az első jelenleg is zajlik egy facebook-csoportban az én és az egyik kedves ismerősöm vezénylésében. Ez egyelőre egy amolyan próbaverzió, viszont szeretnénk kibővíteni a játékot, hiszen olyan sokfajta verseny zajlik minden fandomban/ból, viszont Sherlock az nincs. 

Viszont mielőtt belevágnánk, fel szeretnénk térképzeni, hogy van-e igény egy ilyen jellegű versenyre? Körülbelül mennyi ember jelentkezne írónak és olvasónak/pontozónak?

Ezért aztán ott oldalt, legfelül, találtok egy szavazást, kérlek, nyomjatok rá arra a válaszra, amelyikkel leginkább szimpatizáltok.

Köszönjük!

Scale Sand és Barbara Might

4 megjegyzés:

  1. Szia Scale!

    Csak szeretném megjegyezni, hogy nagyon tetszik a felvetett ötlet. Egy Sherlock-kihívás valóban kell még a népnek! :P Remélem, hogy akadnak még vállalkozó szellemű írók, mert nélkülük lehetetlen megszervezni egy írói kihívást, ugyebár. Én nagyon szurkolok, hogy összejöjjön. :)
    FB-n a Hírverő csoportban is reklámoztad már a kihívást? Ha nem, akkor hátha ott még felkeltené a kezdeményezés néhány író érdeklődését.

    Üdv,
    Sly

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Sly!

      Jaj, milyen igazad van, a Hírverőben még nem jártam! Köszi, hogy szóltál, mert én teljesen elfeledkeztem róla. :D

      Nagyon örülök, hogy tetszik az ötlet, mert én is úgy éreztem, hogy egy ilyen verseny finoman szólva is hiánycikk a palettán, ezért aztán jó lenne szervezni egyet. Reménykedünk benne, hogy legalább még három ember jelentkezne írónak, és akkor a minimum létszámmal – hat fővel – elindulhatna a játék. :)

      Még egyszer, köszönöm, hogy írtál, és örülünk, hogy tetszik az ötlet. :)

      Üdv,
      Scale

      Törlés
    2. mikor és hova küldhetem a nevezési művet?

      Törlés
    3. Szia!

      A verseny egyelőre még nincs meghirdetve, csak egy közvélemény-kutatás volt kiírva róla, hogy felmérjük, körülbelül mennyi jelentkezőre és olvasóra számíthatunk.

      Amikor meghirdetjük, majd ki fogom írni az oldalra, hogy hova és mikor lehet küldeni a jelentkezést, aztán majd később a pályaművet.

      Természetesen a versenynek nem ez lesz az oldala, létre fogunk neki hozni egy saját blogspot oldalt, amit szintén ki fogok ide írni, és ott tájékozódni lehet majd minden fontosabb információról.

      Örülünk, hogy érdekel a verseny, örömmel vesszük a későbbiekben a jelenetezésed. :)

      Kérünk egy kis türelmet még; szerintem a héten, maximum a jövő héten mindent kihirdetünk. :)

      Köszönjük az érdeklődést,
      Scale és Barbara

      Törlés

Regisztráció nélkül elmesélheted, mit gondolsz a történetemről – szépet, jót s rosszat egyaránt, azonban kérlek, írd majd oda a neved, hogy tudjam, kinek köszönhetem meg a hozzászólást, amit hagytál magad után, csakhogy ne Anonymusnak kelljen szólítanom téged. :)

Köszönöm a kritikád! ^^